Net als voorgaande jaren organiseert de Activiteiten Commissie van Korfbalvereniging Bladella weer een gemengd buitentoernooi. Alle senioren, midweek, rustende leden en het bestuur zijn weer van harte welkom (leeftijd 18+). Het is de bedoeling om je als team op te geven, welke bestaat uit minimaal 4 dames en 4 heren.

Het gemengd toernooi vindt plaats op zondag 11 juni. De teams worden verwacht om 10.00 op het korfbalveld van sportpark “de Smagtenbocht”. De eerste wedstrijden zullen starten om 10.30 uur. De teams dienen zelf voor shirtjes te zorgen. De kosten zijn € 25,- per team. Ieder team dient ook minimaal één scheidsrechter te leveren. Per team zullen er 2 à 3 wedstrijden door deze scheidsrechter(s) gefloten dienen te worden.

Bij het korfbalveld zijn voldoende kleedruimtes gereserveerd voor zowel de mannen als de vrouwen. Verder is er een grote tent, voldoende eten en drinken, een radje waarmee prachtige prijzen te winnen zijn en ook een loterij met nog mooiere prijzen.
Om na het toernooi nog even lekker na te praten en overwinningen te vieren bestaat er dit jaar weer de mogelijkheid om met het team (of een gedeelte van het team) gezellig te barbecueën. Dit alles voor slechts € 10,- per persoon.

Je kunt je team opgeven voor zondag 28 mei door dit strookje in te vullen en te mailen naar ac.kv.bladella@gmail.com). Betalen kan door het bedrag (inschrijfgeld en barbecue) over te maken op rekeningnummer NL69RABO0307019721.
Meedoen is geheel op eigen risico. Betaling is deelname.