Complimenten voor leden van Bladella!
De korfbalbond verplicht iedere speelster vanaf de A-jeugd een spelregelbewijs te halen. Met een aantal oefen- en examenavonden hebben alle B, A en seniorenleden hun spelregelbewijs gehaald. Iets om heel trots op te zijn. Nu we de regels allemaal goed kennen, weten we waarom een scheidsrechter fluit en kan er minder gemopperd worden in het veld!

Hein, Patrick, Ellen Schilder, Lenny en Monique hebben er voor gezorgd dat alles vlekkeloos is verlopen. Voor hen ook grote complimenten. Nog een woordje van dank voor de Mariaschool en aan de scheidsrechters Patrick en Jozef.

Enneuh… Wil je als ouder meer weten over de korfbalregels, of heb je een papa of mama die denkt dat ze de regels kennen….
kijk op korfbalmasterz en doe de test!

Iedereen proficiat met het behalen van het spelregelbewijs en veel korfbalplezier gewenst!

Groeten vanuit het bestuur