De eerste competitieronde zit erop. De aanloop er naar toe was turbulent. Voor een aantal teams zijn de poules gewijzigd en daarnaast zijn we druk bezig geweest onze accommodatie Corona-proof in te richten. Fijn om te zien dat ouders en leden onze richtlijnen hebben gelezen en naleven. Nog een aandachtspuntje: scheidsrechters zorg voor je eigen fluitje!

Dit weekend is één van onze leden positief getest en heeft alert gehandeld. De direct betrokkenen in het team zijn geïnformeerd en de adviezen van de GGD zijn opgevolgd. Omdat er op dat moment snel gehandeld moest worden, is de wedstrijd van ons eerste team verzet. De GGD heeft de direct betrokkenen inmiddels benaderd en aangegeven dat geen verdere acties nodig zijn. Uiteraard moet iedereen eventuele klachten serieus nemen en de komende tijd extra alert zijn.

Mochten er vragen zijn, neem vooral contact op.
En bij deze nogmaals de oproep: bij klachten blijf thuis!