Update van de KNKV – 7 november 2020:

Normaliter hadden we vandaag het definitieve competitieprogramma gepubliceerd. Helaas bevinden we ons in een andere situatie. Sinds afgelopen dinsdag weten we dat tot en met 18 november de maatregelen verscherpt zijn in Nederland. Hiermee is ook zeker dat de wedstrijden in de weekenden van 21/22 en 28/29 november niet gespeeld kunnen gaan worden. Hetzelfde is van toepassing voor de midweekwedstrijden tot en met 27 november.

Eerst mogelijke startmoment op de routekaart is nu het weekend van 5/6 december. Zodra er meer helderheid is over de periode na 29 november komen we bij jullie terug. Voor nu kunnen jullie indien nog mogelijk je verhuurder informeren over feit dat er geen competitiewedstrijden plaats zullen vinden.