Fluiten van wedstrijden

• Voor de thuiswedstrijden van het breedtekorfbal dienen we zelf scheidsrechters te voorzien. Deze worden ingedeeld door Nikky Ansems en de wedstrijdsecretaresse
  • Ieder lid dient de wedstrijden te fluiten, waarbij ze is ingedeeld.
  • Ben je verhinderd dan dien je ook zelf voor vervanging te zorgen.
  • Heb je een wedstrijd geruild, dan word je vriendelijk verzocht dit aan de wedstrijdsecretaresse te melden.
  • Het is de bedoeling dat je 15 minuten voor de wedstrijd aanwezig bent, de teams controleert met behulp van Sportlinked, de wedstrijd leidt en na afloop het digitale wedstrijdformulier invult.
  • Ben je niet aanwezig en heb je geen vervanging geregeld, dan zul je een boete van € 25,00 moeten betalen en krijg je alsnog een extra wedstrijd toegewezen.
  • Als er een scheidsrechter niet is komen opdagen, dan moet dit doorgegeven worden aan de wedstrijdsecretaresse.
Fluitjes en stopwatches
  • Voor het fluiten van thuiswedstrijden liggen er fluitjes in de bestuursruimte.
  • Er liggen 2 stopwatches in de kast. Na gebruik graag terug leggen, en niet mee naar huis nemen!
  • In de zaal liggen fluitjes bij de zaalwacht.