Wedstrijdzaken

Afgelastingen
  • Wanneer een wedstrijd (zowel thuis- als uitwedstrijden) wordt afgelast krijgt de coach dit te horen. De coach dient de speelsters op de hoogte te brengen van de afgelasting.
  • De scheidsrechter krijgt het te horen van de wedstrijdsecretaresse of belt in geval van twijfel zelf de wedstrijdsecretaresse op.
  • Wanneer een team in overleg met de wedstrijdsecretaresse beslist om een wedstrijd op een andere dag of tijdstip te spelen, dient de coach de scheidsrechter op de hoogte te brengen. Wanneer de scheidsrechter dan verhinderd is, moet de coach zelf voor een vervanger zorgen.
Rode en gele kaarten
  • Als er tijdens de wedstrijd iemand een rode of een gele kaart krijgt, dient er een formulier door beide teams te worden ingevuld.
  • Deze formulieren zitten standaard in de map van de seniorenteams.
  • Neem daarna contact op met de wedstrijdsecretaresse.
  • Is er een formulier gebruikt laat dit ook even weten.