WE HEBBEN EEN KEI VETTE NIEUWE KANTINE!

Heropening van de kantine op maandag 2 april met koffie en gebak!

We zijn ontzettend trots op onze nieuwe, frisse en hippe kantine! De nieuwe meubels en nieuwe kleurtjes hebben onze kantine omgetoverd tot een gezellige huiskamer. Het is een leuke plek geworden om voor/na de wedstrijd of training even te kletsen en wat te drinken. Top!

We hebben dit te danken aan een aantal vrijwilligers die vele uurtjes in het oppimpen van onze kantine hebben gestropt. Trude, Inge, Hanne, Pleun, Jolanda, Jack en Raymond enorm bedankt en wat een super mooi resultaat! Ook bedankt aan Jeroen Hoeks, H&K drank en partyservice, voor de sponsoring van materialen.

We willen jullie allemaal uitnodigen voor de heropening van onze kantine op maandag 2 april. Vanaf 11:15 uur staat de koffie klaar. Daarna volgt in de rust van de wedstrijd van Senioren 2 een officieel momentje met het aansnijden van de taart.

Dus: we zien jullie maandag 2 april voor een kop koffie met gebak! Bijkomend voordeel: na de senioren 2 spelen de senioren 1. Leuk om ook een keertje te kijken!

Nogmaals hulde aan Trude, Inge, Hanne, Pleun, Jolanda, Jack en Raymond, namens iedereen super bedankt!

Tot maandag 2 april!