Beste leden en ouders,

Corona slaat hard toe in Bladel en onze directe omgeving. Ook binnen onze club is dat het geval. We hebben altijd gewacht op landelijke richtlijnen, maar nu kiezen we bewust (net als de Pius X), als bestuur onze verantwoordelijkheid nu al te pakken.

We lassen daarom per direct alle trainingen af voor de senioren, A, B en C teams…. Dit zal het geval zijn tot maandag 26 oktober.

De TC gaat in deze periode aan de slag om te kijken naar de mogelijkheden om Coronaproof te trainen.

Met betrekking tot de wedstrijden gaan we met de bond contact opnemen om ook de wedstrijden in deze periode te verplaatsen, gezien onze lokale brandhaard. Hierover ontvangen jullie nog bericht.

Hopelijk draagt dit bij om het Corona virus in onze directe omgeving terug te brengen…

Bij vragen kun je contact opnemen met het bestuur